HTML

Reka menni Ámeriká

Friss topikok

Címkék

> Homeless Hungarian girl is looking for a host

2012.08.28. 03:14 Bimbóca

Lorkihoz és Balihoz hasonlóan én is blog-írásba kezdek, meglátjuk, meddig tart a lelkesedés:) Arról firkálgatok, hogy milyen is az élet itt, Montreálban, ahol 4 hónapot fogok eltölteni mint a McGill Egyetem cserediákja.

***

Újra szép az élet, ugyanis ma végre (mintha olyan régóta keresnék) találtam magamnak szállást!!! De ne szaladjunk ennyire előre. 

Tegnap 6.15-kor indult a gépem Ferihegyről. Frankfurtban szálltam át, és montreáli idő szerint 12.10-kor érkeztem meg (itthoni idő szerint 18.10-kor). A Bp-Frankfurt gépen egy milf anyuka és a kislánya mellett utaztam. Az anyuka Magyarországról emigrált a rendszerváltás után először Franciaországba, majd az USÁ-ba. Reggel fél 7-kor bort vedelt, mert zavarták "a hangok"...Frankfurtban simán ment az átszállítás, még biztonsági ellenőrzés sem volt. Bemondták a hangosbeszélőn, hogy önként jelentkezőket keresnek, akik 600€-ért (!!!!) hajlandóak egy későbbi géppel utazni. Hogy a viharba ne lennék hajlandó?? (Ahogy Isti mondaná:) Kis tétovázás után (nem kellett volna) odamentem a pulthoz (mellettem egy pajeszos-kalapos bácsi, szintén önként jelentkező:P), de addigra sajnos már nem volt aktuális az ajánlat. A Frankfurt-Montreál gépen egy McGill professzor mellett utaztam!:) Az út végén megadta az e-mail-címét, hátha szükségem van a segítségére. A 7 és fél órás úton aludtam, ettem, az előttem lévő kis képernyőn megnéztem a Harry Potter és a bölcsek kövét, elkezdtem a Bárányok hallgatnak-ot és leszálláskor opera-áriákat hallgattam. 

Múlt hét környékén regisztráltam a couchsurfing.org nevű oldalon, ahol emberek szállást(=kanapét) kérnek-kínálnak a világ minden tájáról. A következő üzenetet posztoltam a Last-minute couch in Montreal nevű csoportban: Homeless Hungarian girl is looking for a host from the 26th. Rengetegen írták, többségében 30 és 50 év közötti férfiak. Már fel is vettem a kapcsolatot Michel-lel, a 41 éves apukával, aki a reptérre is eljött volna értem, aztán végül anyu lelki nyugalmának megőrzése érdekében hotelt foglaltam az első két éjszakára. Most is itt vagyok. 

Tegnap, bár nagyon fáradt voltam, nem aludtam el este 21.30-ig az átállás érdekében. Nagyon meleg és párás idő van Montreálban! Én persze csak pufajkát meg bundabugyit hoztam, szóval most várom a hideget. 

Mára 4 időpontot egyeztettem albérlet tulajokkal/lakókkal. Az egyikük elfelejtekezett rólam, és a helyszínen derült ki, hogy már nem is aktuális a hirdetése. Pedig ez tűnt a legvonzóbb ajánlatnak:( 

Elmentem Sally-hez Verdunbe. Sally 50 év körüli koreai (?) hölgy, angol nyelvtudása erősen hiányos. Verdun 6 metrómegállóra van az egyetemtől -->OK. Sally bibircsókos és nem tud angolul --> szemet húnyok. A hirdetésben mutatott szoba már elkelt, csak a pincében maradt hely, ennek következtében a szobában nincs ablak--> -.- A konyhában két alsónadrágos, szőrös seggű koreai (?) --> fejvesztve menekülök. 

Visszamentem a belvárosba, és vettem sim-kártyát illetve választottam előfizetést, mert itt olyan, hogy feltöltőkártya, állítólag nem létezik. Egy 25 dolcsis csomagot választottam, ezzel korlátlanul sms-ezhetek bármikor és telefonálhatok este és hétvégén a zónában. 

Dél körül megnéztem még egy putri apartmant Verdunben. Itt legalább a tulaj kedves volt, együtt jöttünk vissza a belvárosba és sok jó tanáccsal látott el. Nyitottam bankszámlát a CIBC nevű banknál. Kicsit bajos lakcím nélkül számlát nyitni, de látva kétségbeesett pillantásomat az ügyintéző hölgy kivételt tett velem. 

A bankban elolvastam az emailjeimet. Eddie írt (aki elfelejtkezett rólam), hogy az illető, aki a szobáját bérelte volna, visszalépett, úgyhogy mehetek, ha gondolom. 

Szóval még ma ellátogattam hozzá, és kivettem a szobáját. Már megvannak a kulcsok, holnap költözöm be. 3 McGill-es diákkal lakom majd együtt. Két nepáli srác, akik vmi mérnöki dolgot tanulnak és Yoori, aki koreai és lány (ez tuti, mármint hogy koreai) és zongora mesterszakos!!! Jelenleg épp Chopin g-moll balladáját gyakorolja *.* Merthogy a lakásban van zongora! Mindenki nagyon jó fej a lakásban. Yoorival este csirkét kajáltunk a belvárosban és egy csomót dumáltunk a zenéről és a pasikról:D 

Holnap már megkezdődnek az orientation week programjai. Elég jó érzés úgy nekivágni ennek a hétnek, hogy tutira nem kell a híd alatt aludnom!:)

Jaaa, és holnap este a Montreal World Film Festival egyik premier vetítésére megyek. Az egyik újdonsült couchsurfinges ismerősöm - aki rendező -  ajánlotta fel a jegyeket!:) Mennyire zsír...

Hát ez kicsit hosszúra sikeredett, nagyon jó arc vagy, ha eljutottál idáig:) 

Ui: nicknevemért köszönet Tominak:)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rekaincanada.blog.hu/api/trackback/id/tr134736455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pusztai 2012.08.28. 11:22:14

Gratulálok Kedves Bimbi! Ügyes vagy csak így tovább. A zongorának külön örülök sok mindenbe segít majd neked.

dzsenaj 2012.08.28. 12:10:22

nagyon nevettem :D hajrá Husika !

SEta 2012.08.28. 13:01:48

Érdeklődve figyelem a fejleményeket. :o))

Bimbóca 2012.09.07. 21:16:49

köszönöm szépen, igyekszem:) kit tisztelhetek a második kommentelő személyében?

pusztai 2012.09.13. 15:48:27

@Bimbóca: Talán mostani megnyilvánulásomból sejted ki vagyok sporthoz, vízhez, jéghez közelálló szerethető tanyasi pasi.
süti beállítások módosítása